MOŻLIWE PAKIETY SZKOLEŃ DLA POSZCZEGÓLNYCH FUNKCJI, ZAWODÓW
MOŻLIWE PAKIETY SZKOLEŃ PROWADZONYCH PRZEZ ADAMA GÓRECKIEGO DLA POSZCZEGÓLNYCH FUNKCJI, ZAWODÓW
|
SPRZEDAWCA / HANDLOWIEC |
- Proces i techniki sprzedaży, praca z klientem w tym cross selling up selling, z elementami negocjacji. Sprzedaż przez rekomendacje Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/bWhL3okY2O8 |
- Zarządzanie czasem (sobą w czasie) ustalanie priorytetów, organizacja pracy https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ |
- Negocjacje (z interesariuszami, w biznesie, sprzedażowe, zakupowe, z klientami) https://youtu.be/EVhId-pPNOo |
- Prezentacje profesjonalne - wystąpienia publiczne https://youtu.be/ZxcO328gZDY Rekomendacja uczestnika szkolenia Prezentacje Wystąpienia Marka Kosykowskiego: https://youtu.be/-hoCD3CGhBI |
- Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw |
- Merchandising w tym układ budowa sklepu, sales steering, cross i up selling https://youtu.be/Tl-jFwMXIkM oraz https://youtu.be/0dmFI2a8Dvw |
- Rozwiązywanie problemów, konfliktów https://youtu.be/Ewon54SjP4A |
- Zarządzanie stresem, Work life balance https://youtu.be/o90QkbGpULo , przeciwdziałanie wypaleniu w pracy, auto motywacja, pozytywna postawa życiowa – przełożenie na współpracę z klientami, partnerami w biznesie |
- Zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management) - budowanie trwałych związków https://youtu.be/fhxPegVClrI + fragmenty webinaru https://youtu.be/j2x0h0u3H6s |
KUPIEC / HANDLOWIEC |
- Negocjacje (zakupowe, z dostawcami) https://youtu.be/EVhId-pPNOo |
- Prezentacje profesjonalne - wystąpienia publiczne https://youtu.be/ZxcO328gZDY Rekomendacja uczestnika szkolenia Prezentacje Wystąpienia Marka Kosykowskiego: https://youtu.be/-hoCD3CGhBI |
- Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw |
- Rozwiązywanie problemów, konfliktów https://youtu.be/Ewon54SjP4A , |
- Zarządzanie stresem, Work life balance https://youtu.be/o90QkbGpULo , przeciwdziałanie wypaleniu w pracy, auto motywacja, pozytywna postawa życiowa – przełożenie na współpracę z dostawcami, partnerami w biznesie |
- Zarządzanie czasem (sobą w czasie) ustalanie priorytetów, organizacja pracy https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ |
OBSŁUGA KLIENTA |
- Obsługa klienta - w sprzedaży, (w tym p. telefon) reklamacje, budowanie autorytetu, asertywność, typy klientów, psychologia klienta, AIDA, NASA https://youtu.be/wRwk6ca2rH0 |
- Zarządzanie czasem (sobą w czasie) ustalanie priorytetów, organizacja pracy https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ |
- Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw |
- Rozwiązywanie problemów, konfliktów https://youtu.be/Ewon54SjP4A , Zarządzanie stresem, Work life balance https://youtu.be/o90QkbGpULo , przeciwdziałanie wypaleniu w pracy |
- Zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management) - budowanie trwałych związków https://youtu.be/fhxPegVClrI + fragmenty webinaru https://youtu.be/j2x0h0u3H6s |
MENEDŻER |
- Zarządzanie zespołem - dla managerów - budowanie zespołu - motywowanie, delegowanie, w tym Empowerment = poziom 1. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/Zw9ZsDWIO_Q Zapraszam do zapoznania się z wywiadem na temat warsztatów Efektywne Zarządzanie Zespołem https://youtu.be/iK3x8q-k9O8 |
- Zarządzanie czasem (sobą w czasie) ustalanie priorytetów, organizacja pracy https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ |
- Negocjacje (uniwersalne, z interesariuszami) https://youtu.be/EVhId-pPNOo |
- Zarządzanie przez cele - w tym MBO https://youtu.be/s4Rhxrxk2Z8 |
- Coaching w praktyce, mentoring, on the job training, osobowość coacha (szef, koordynator – coachem) https://youtu.be/uKj2DXEAvRQ |
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi https://youtu.be/MxJo8uRWkno , Międzynarodowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Ludzie i organizacje |
- Prowadzenie spotkań, zebrań https://youtu.be/VxqIPk7pDdY |
- Prezentacje profesjonalne - wystąpienia publiczne https://youtu.be/ZxcO328gZDY Rekomendacja uczestnika szkolenia Prezentacje Wystąpienia Marka Kosykowskiego: https://youtu.be/-hoCD3CGhBI |
- Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw |
- Rozwiązywanie problemów, konfliktów https://youtu.be/Ewon54SjP4A , Zarządzanie stresem, Work life balance https://youtu.be/o90QkbGpULo , przeciwdziałanie wypaleniu w pracy |
- Funkcjonowanie grup - praca z grupą (w grupie) - współpraca w zespole https://youtu.be/yl7w9kHb_m0 |
- Zarządzanie zespołem sprzedaży - dla managerów |
- Motywowanie z elementami komunikacji i informacji zwrotnej, automotywacja, warsztaty motywacyjne - przemowa motywacyjna Power Speech https://youtu.be/FSBP3pZHjZw |
- Przywództwo w życiu i pracy, w tym w procesie zmian - ja, jako lider, autorytet przywódcy, lidera, szefa |
- Komunikacja we wdrażaniu strategii |
- Zarządzanie talentami |
- Etyka w biznesie |
- Zarządzanie sprzedażą - w tym planowanie sprzedaży. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/WOTlD3QtoNU |
- Podstawy marketingu |
- Ekonomia |
- Rekrutacja i selekcja |
ZARZĄD / WŁAŚCICIEL |
- Zarządzanie zespołem - dla managerów - budowanie zespołu - motywowanie, delegowanie, w tym Empowerment = poziom 1. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/Zw9ZsDWIO_Q Zapraszam do zapoznania się z wywiadem na temat warsztatów Efektywne Zarządzanie Zespołem https://youtu.be/iK3x8q-k9O8 |
- Zarządzanie czasem (sobą w czasie) ustalanie priorytetów, organizacja pracy https://youtu.be/z8WDa5XMxZQ |
- Negocjacje (uniwersalne, z interesariuszami) https://youtu.be/EVhId-pPNOo |
- Zarządzanie przez cele - w tym MBO https://youtu.be/s4Rhxrxk2Z8 |
- Coaching w praktyce, mentoring, on the job training, osobowość coacha https://youtu.be/uKj2DXEAvRQ |
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi https://youtu.be/MxJo8uRWkno , Międzynarodowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Ludzie i organizacje |
- Prowadzenie spotkań, zebrań https://youtu.be/VxqIPk7pDdY |
- Prezentacje profesjonalne - wystąpienia publiczne https://youtu.be/ZxcO328gZDY Rekomendacja uczestnika szkolenia Prezentacje Wystąpienia Marka Kosykowskiego: https://youtu.be/-hoCD3CGhBI |
- Komunikacja w tym asertywność, inteligencja emocjonalna, empatia. Zobacz zapowiedź: https://youtu.be/6Lsf5u-VMxw |
- Rozwiązywanie problemów, konfliktów https://youtu.be/Ewon54SjP4A , Zarządzanie stresem, Work life balance https://youtu.be/o90QkbGpULo , przeciwdziałanie wypaleniu w pracy |
- Funkcjonowanie grup - praca z grupą (w grupie) - współpraca w zespole https://youtu.be/yl7w9kHb_m0 |
- Motywowanie z elementami komunikacji i informacji zwrotnej, automotywacja, warsztaty motywacyjne - przemowa motywacyjna Power Speech https://youtu.be/FSBP3pZHjZw |
- Przywództwo w życiu i pracy, w tym w procesie zmian - ja, jako lider, autorytet przywódcy, lidera, szefa |
- Komunikacja we wdrażaniu strategii |
- Zarządzanie projektem - projekt innowacyjny |
- Zarządzanie zmianami https://youtu.be/p_nTgVVR1vc |
- Zarządzanie talentami |
- Etyka w biznesie |
- Tworzenie misji i strategii firmy - myślenie strategiczne |
- Ocena roczna pracownika w oparciu o listę kompetencji |
- Podejmowanie decyzji, odwaga menedżerska |
- Podstawy marketingu |
- Ekonomia |
- Rekrutacja i selekcja |
Adam Górecki - wykształcenie i doświadczenie
Trener, konsultant, interim menedżer, przedsiębiorca.
Ponad 30 lat doświadczeń biznesowych; 16 lat stanowiska kierownicze, 16 lat właściciel firmy szkoleniowo doradczej.
Przez 9 lat pracował w dwóch największych na świecie firmach w swoich branżach; IKEA, Electrolux.
Z prowadzonych przez niego szkoleń skorzystało już ponad 21 500 osób, w czasie ponad 3100 dni szkoleniowych.
Absolwent studiów MBA oraz magisterskich w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie (Polish Open University) oraz Oxford Brookes University.
Świadczy usługi doradcze, trenerskie, wsparcia firm wiedzą ekspercką, zarządza działami i organizacjami.
Specjalizacja:
- zarządzanie organizacją (CEO)
- zarządzanie zespołami,
- przywództwo,
- sprzedaż i obsługa klienta,
- negocjacje, rozwój osobisty,
- zarządzanie zmianą, wprowadzanie i komunikacja strategii,
- prowadzenie spotkań - wystąpień,
- organizacja pracy i czasu,
- coaching i On the Job Training,
- work-life balance - work life integration.
Od 2005 roku prowadzi Aspen Consulting, jest zaangażowany w szkolenia i doradztwo w zarządzaniu, prowadzi coaching, wspiera menedżerów i właścicieli firm.
Przez rok 2021-22, CEO – TimberLine Furniture. Analiza sytuacji bieżącej w firmie. Przygotowanie organizacji do zmian personalnych oraz nowej lokalizacji i ich przeprowadzenie. Rekrutacja na nowo stworzone stanowiska, zbudowanie nowej struktury organizacyjnej. Aktywne poszukiwanie i zarządzanie relacjami z klientami B2B. Osiągnięcia: rekrutacja - stworzenie zespołu sprawnie działającego i rozwijającego biznes, zapewnienie zatrudnienia fachowców, eliminacja słabych punktów i wzmocnienie potencjału rynkowego firmy. Pięciokrotny wzrost wartości i ilości zapytań/ofert dla klientów (500%) i trzykrotny wzrost wartości zleceń produkcyjnych (300%) - rok do roku
W 2018, jako CEO firmy Klienta, prowadził projekt zmiany organizacji produkcyjno handlowej, z zarządzania tradycyjnego na oparte na wartościach organizacji samozarzadzającej - turkusowej.
W 2011, wspierał Prezesa Zarządu w Yawal S.A. i Final S.A. na stanowisku Zastępcy Dyrektora Zarządzającego ds. Sprzedaży i Doradcy Prezesa ds. Sprzedaży.
W latach 2010-2015 wykładowca Executive MBA (Master of Business Administration - na podyplomowych studiach z zarządzania strategicznego) w Wyższej Szkole Zarządzania – Polish Open University – Oxford Brookes University.
Odpowiedzialny za prowadzenie zajęć warsztatowych z Zarządzania Strategicznego, Etyki Biznesu, Kultury Organizacji, Zarządzania Talentami, Zarządzania przez Cele, Odpowiedzialności Menedżerskiej w Podejmowaniu Decyzji a także z Doskonalenia umiejętności Psychospołecznych w Oddziałach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Ponadto prowadził zajęcia na poziomie BBA (licencjat) i studiów magisterskich z Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Opracował autorskie warsztaty z różnych obszarów zarządzania strategicznego, dla każdego poziomu studiów Executive MBA.
Współpracował jako wykładowca z UKSW, Chrześcijańską Szkołą Przywództwa (Studia Podyplomowe MBA), z Francuskim Instytutem Zarządzania (FIZ) jako wykładowca, w ramach prowadzonych przez Instytut, studiów MBA.
Współpracuje z firmami szkoleniowymi: CERTES, MDDP, Hillway, Fluent, Francuski Instytut Gospodarki Polska, Francuski Instytut Zarządzania, Aktren, Lauren Peso, Langas, Selectone - HPR Group, SUPPORT Szkolenia i konsultacje.
Projektuje tam i przeprowadza szkolenia, pomaga w tworzeniu i realizacji projektów rozwojowych, wspiera menedżerów i właścicieli firm w sesjach konsultingowych.
We Francuskim Instytucie Gospodarki prowadził seminaria dla kadry zarządzającej, m.in.: „Komunikacja strategii firmy. Jak przekonać pracowników do realizacji strategii firmy?”, „Zarządzanie zmianą”, „Negocjacje w biznesie” oraz „Przywództwo w procesie zmian”.
W latach 2003 – 2005
pracował w Amica Wronki S.A. jako dyrektor sprzedaży. Był odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą krajową - sprzęt AGD. Zarządzał działem i zespołem sprzedaży - 50 osób. Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 700 milionów złotych.
W latach 2000 – 2003
pracował w Electrolux Poland Sp. z o.o. jako dyrektor sprzedaży reprezentował firmę Electrolux w Polsce odnośnie marek Electrolux, AEG, Zanussi. Zarządzał działem oraz zespołem sprzedaży (24 osoby). Był odpowiedzialny za budżet sprzedaży w wysokości 300 milionów złotych.
W latach 1997 – 2000
pracował w Merloni Indesit Polska Sp. z o.o. jako dyrektor sprzedaży, (24 osoby). Budżet sprzedaży ponad 80mln zł.
W roku 1997
pracował w Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. jako kierownik działu sprzedaży, (dyrektor sklepu), zarządzał działami sprzedaży, jako przygotowanie do pracy dyrektora sklepu w Gdańsku (załoga 150 osób).
W latach 1990 – 1996
był zatrudniony w IKEA Retail Sp. z o.o. jako menedżer sprzedaży. Był odpowiedzialny za tworzenie cen detalicznych dla sklepów IKEA w Polsce, badania rynku, analizy, zarządzanie zespołem 28 pracowników, treningi dla załogi – obsługę klienta – pracę z asortymentem, kontrolę poziomu sprzedaży, wprowadzanie akcji promocyjnych, planowanie poziomu sprzedaży, zamawianie towarów, planowanie dostaw.
Zapraszam do obejrzenia krótkiej prezentacji: https://youtu.be/7bwEzJ8IMy4