Interim Management
Czym jest Interim Management?
Jest to krótkookresowe zarządzanie danym obszarem firmy:
- Praca wewnątrz organizacji dla uzyskania wcześniej określonych, konkretnych celów, realizowana przez osobę fizyczną (Interim Managera).
- Pomoc "na cały lub część etatu" w danym okresie - jako praktyk i konsultant – nasz doradca jest zawsze "pod ręką".
- Komfort i bezpieczeństwo, że określona sprawa będzie "załatwiona" do końca zgodnie z założonymi celami.
- Osobiste traktowanie problemów. Zachowanie tajemnicy.
- Odpowiedzialność i bezpieczeństwo wymiany informacji i sugestii.
- Współpraca z naszymi Klientami oparta na zasadach partnerstwa – tj. na szacunku, zaufaniu i bezpieczeństwie oraz na partycypacji w ryzyku i zysku.
Poprzez wiedzę własną i zdobytą w wyniku analizy firmy, możemy każdorazowo wdrożyć w przedsiębiorstwie Klienta indywidualne rozwiązania, których konstrukcja i funkcjonowanie jest objęte tajemnicą.
Zapewniamy zaangażowanie i osobiste podejście do realizowanych projektów.
Kim jest Interim Manager?
Praktyk z umiejętnościami i doświadczeniem, pozwalającym wdrożyć w sposób efektywny i trwały zmiany w fimie, poprzez realizację wyznaczonych zadań, w określonym, krótkim czasie. Profesjonalista z dużą znajomością zasad prowadzenia biznesu i umiejętnościami interpersonalnymi, które wykorzystuje do zrealizowania powierzonych mu projektów. Ekspert i lider, który pracuje jako członek zespołów (nie będąc stałym etatowym pracownikiem) i oferuje skrojone na miarę rozwiązania odpowiadające aktualnym potrzebom zatrudniających go firm.
Jakie są korzyści dla firmy ze współpracy z Interim Managerem?
- usprawnienie lub uzupełnienie zarządzania w całej firmie lub w wybranych działach,
- poprawa działania poszczególnych procesów biznesowych,
- efektywny sposób na rozwiązanie konkretnego problemu w organizacji,
- korzystanie z eksperckiej wiedzy Interim Managera,
- oszczędność czasu i pieniędzy, które byłyby konieczne w przypadku zatrudnienia i przeszkoleniu nowego pracownika,
- uniknięcie kosztów stałych związanych z zatrudnieniem pracownika na etat,
- możliwość powiązania wynagrodzenia ze skuteczną realizacją powierzonych zadań.
Kiedy warto zastosować rozwiązanie Interim Management w firmie / organizacji?
- określenie strategii
- zarządzanie zmianą
- restrukturyzacja
- uzupełnienie brakujących kompetencji
- zastępstwo za nieobecnego menedżera
- wsparcie wiedzą i doświadczeniem managerów pracujących w firmie
Adam Górecki jest Interim Managerem i świadczy usługi okresowego wsparcia firm wiedzą ekspercką.
Specjalizacja Interim Management:
- zarządzanie zespołami,
- przywództwo,
- sprzedaż i obsługa klienta,
- negocjacje, rozwój osobisty,
- zarządzanie zmianą, wprowadzanie i komunikacja strategii,
- prowadzenie spotkań - wystąpień,
- organizacja pracy i czasu,
- coaching i On the Job Training,
- work-life balance.
Prowadzimy także szkolenia otwarte i zamknięte dla większych grup, a także konsultacje w szerokim zakresie.
Na życzenie dostarczamy szczegółowy program szkolenia, zawierający wszystkie informacje pomocne przy wyborze konkretnego tematu.