fotografia operacyjna - szkolenie podstawowe
Cel szkolenia:
Szkolenie pozwala nabyć specjalistyczną wiedzę z zakresu technik fotografowania i filmowania w aspekcie prowadzenia działań operacyjnych, dowodowych, poszukiwawczych oraz detektywistycznych.
- Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
- Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Doskonalenie umiejętności pracy z klientem stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz.pdf
30 sposobów na redukcję kosztów
Cel szkolenia:
- Uświadomienie istnienia wielu zbędnych kosztów
Wypunktowanie ich ciężaru i korzyści z nowych rozwiązań zastępujących stare – kosztochłonne. - Usystematyzowanie wiedzy o zarządzaniu kosztami.
- Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
- Zdobycie uniwersalnych narzędzi do poprawy zyskowności.
- Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
- Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Doskonalenie umiejętności, stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf
badanie konkurencji
Cel szkolenia:
- Pokazanie roli badania konkurencji, w kontekście efektu ekonomicznego.
- Poprzez badanie konkurencji, zdobycie narzędzi do efektywnej technicznej komunikacji z klientem.
- Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Czas dla Was!
- Warto skorzystać!.
Szkolenie to stawia przed uczestnikami warsztatów wysokie wymagania. Celem zajęć jest, bowiem nie tylko nabywanie, najbardziej nawet wartościowej wiedzy, lecz prowadzona w atmosferze autentycznego zaangażowania, identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników oraz organizacji, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju.
Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń staje się w tych warunkach szansą, którą należy w pełni wykorzystać.
Zajęcia warsztatowe nie opierają się na założeniu, iż wszyscy uczestnicy muszą osiągnąć jednakowy poziom wiedzy i umiejętności. Istotę stanowi przekonanie, iż każdy powinien doskonalić się stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf
aspirant sprzedaży
Cel szkolenia:
- Uświadomienie, że sprzedaż jest celem i sensem istnienia przedsiębiorstwa.
- Usystematyzowanie wiedzy o procesie i technikach sprzedaży.
- Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
- Przypomnienie, kim jest klient i jaka jest jego rola oraz charakterystyka wraz z opanowaniem metod budowania relacji i osiągania z nich korzyści dla obu stron.
- Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem.
- Pozyskanie metod pracy z asortymentem, powierzchnią sklepową, drogą klienta w sklepie, zależnością pomiędzy odwiedzającym i układem sklepu.
- Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
- Możliwość autentycznej wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf
budowanie autorytetu handlowca - asertywność
Cel szkolenia:
- Przygotowanie do pracy handlowca – omówienie jej specyfiki.
- Wskazanie jak być skutecznym, aby dojść do sukcesu w obsłudze i sprzedaży.
- Zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem.
- Zdobycie narzędzi do efektywnego przeprowadzenia procesu obsługi i sprzedaży.
- Usystematyzowanie wiedzy o budowaniu autorytetu handlowca.
- Zdobycie nowej wiedzy i umiejętności.
- Omówienie, kim jest klient jakie ma potrzeby i jaka jest jego rola oraz charakterystyka.
- Identyfikacja mocnych i słabych stron każdego z uczestników, służąca nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju zawodowego.
- Możliwość wymiany doświadczeń uczestników szkolenia.
- Doskonalenie umiejętności sprzedaży stosownie do indywidualnych doświadczeń, możliwości i potrzeb.
- Praktyczne przećwiczenie kontaktu z klientem i ocena jak jest on prowadzony w kontekście budowania autorytetu handlowca.
Idea nieustannego „stawania się kimś więcej niż się jest”, będąca podstawą autentycznego procesu rozwoju, stanowi motyw przewodni szkolenia.
dowiedz się więcej - pobierz .pdf